Hej! Säsongens säljbeting är 3 st rabatthäften som säljs för 300 kr styck. Alla är med och säljer i laget. Faktura på 900 kr kommer direkt via mail från klubben likt medlemsavgiften. Den fakturan kommer i mitten av juni så börja sälj nu. Efter tre köp på Coop är rabatthäftet redan betalt för den som köper. Och man stöttar Karlstad Fotboll Ungdom!
Lördag 23/5 kl 12:00 har vi en gemensam försälning vid Stora torget för de som vill.
Om man inte hämtat sina häften hör man av sig till mig. Lycka till! /Olle 0706331550